Uw klanten laten watertanden

McDonaldsMensen zijn tegenwoordig bijzonder visueel ingesteld.

Eén (mooi) beeld zegt meer dan honderd woorden wordt vaak gezegd. En dat klopt!

Als u wilt dat uw product meer verkocht wordt, zorg er dan ook voor dat het ‘op z’n best‘ naar voren komt op uw schermen!

De fotografie (of videografie) van uw product is dan ook van cruciaal belang.


Hier een aantal regels waar u bij het vastleggen van uw product bij na moet denken:

  • zorg voor de juiste opname apparatuur, liever een goede spiegelreflex camera (handmatige diafragma instellingen en hoge scherptediepte) en dan het toestelletje voor de vakantie;
  • zorg dat de kern van het product en detail in de close-up zit, dit is wat het oog minimaal moet zien;
  • leg het product vast waar het ook gebruikt wordt: verkoopt u moderne regenjassen, ga er mee dan het bos in!
  • gebruik zoveel mogelijk licht van buiten, kunstlicht is in principe alleen ter aanvulling;
  • maak door middel van teksten de opmaak interessant en geeft een leuk perspectief;
  • bewerken van portretfoto’s is discutabel, maar voor productfoto’s/video’s een must!

Denkt u dat dit allemaal overbodig is? Kijk dan maar eens hoe serieus McDonalds dit aanpakt bij de commercials van hun hamburgers:


Contact

Wilt u meer informatie over narrowcasting en wat narrowcasting voor uw organisatie kan betekenen, neem dan contact met ons op.

Chaboma Solutions B.V.
Handelsweg 9
1851 NX Heiloo
T: 088-9090400
F: 088-9090499
E: info@chaboma.nl
W. www.chaboma.nl

Onze medewerkers beantwoorden graag eventuele vragen die u nog heeft.

Referenties:

Over Chaboma

Chaboma Solutions De combinatie van een heldere visie, een ambitieus team en de vereiste expertise maakt Chaboma Solutions tot de aangewezen specialist in narrowcasting oplossingen.
Dit bericht werd geplaatst in Artikel en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit /  Bijwerken )

Google photo

Je reageert onder je Google account. Log uit /  Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit /  Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit /  Bijwerken )

Verbinden met %s