Narrowcasting nóg smaller!

DeeDaaHet grote voordeel van narrowcasting ten opzichte van andersoortige media is dat het zo specifiek gericht kan worden aangeboden.

Maar één of meerdere schermen in een ruimte hangen en beelden tonen is niet altijd voldoende ‘smal’ (lees: gericht).

Ook in een enkele omgeving kunnen klanten verschillende soorten informatie wensen. Wachtende bezoekers hebben andere interesses dan consumerende klanten.

De Thaise fastfoodketen Dee Daa heeft dat heel goed begrepen en hun lokaties zelfs onderverdeeld in 4 zones:

  1. Bestelcounter (bezoekers die graag eten willen bestellen);
  2. Tafels (waar klanten hun gekochte waren consumeren);
  3. Wachtrij (voor klanten die nog niet aan de beurt zijn en dus vermaakt moeten worden);
  4. Etalage (om passerende kijkers naar binnen te trekken).

Door modern ogende presentaties worden bezoekers over het aanbod van Dee Daa geinformeerd.

Wat Dee Daa goed heeft begrepen is dat ‘Less in More‘ is bij de productie van hun Flash animaties op de schermen.

Een mooi staaltje narrowcasting binnen de Horeca, zie hier het videoverslag:

Bron: Marc Sytsema

Contact

Wilt u meer informatie over narrowcasting en wat narrowcasting voor uw organisatie kan betekenen, neem dan contact met ons op.

Chaboma Solutions B.V.
Handelsweg 9
1851 NX Heiloo
T: 088-9090400
F: 088-9090499
E: info@chaboma.nl
W. www.chaboma.nl

Onze medewerkers beantwoorden graag eventuele vragen die u nog heeft.

Referenties:

Advertenties

Over Peter Dousma

Just ask me...
Dit bericht werd geplaatst in Artikel, Ontwikkelingen en getagged met , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s