Drie portie frites en een Pizza Hawaï graag!

5 Voordelen voor narrowcasting in de horeca

Er is steeds meer mogelijk voor narrowcastingschermen in de horeca. We hebben al eens eerder een blog geschreven over het nut van narrowcastingschermen in de horeca. Deze keer delen we vijf extra voordelen met u, die restaurants, snackbars en cafés hebben met één of meerdere narrowcastingschermen in hun zaak.

Voordeel 1 – Tijdstip gebonden gerechten

Veel restaurants bieden een dagschotel. Het handige aan narrowcastingschermen is dat zo’n dagschotel dagelijks kan worden geüpdatet. Máár de schermen kunnen nog specifieker worden ingezet. Als bijvoorbeeld een brasserie verschillende menukaarten heeft. Eén voor de brunch, één voor de lunch, één voor het aperitief en één voor het avondeten bijvoorbeeld. Dan kunnen de schermen de juiste maaltijden tonen die horen bij het juiste dagdeel. Komt een bezoeker ’s ochtends koffie drinken? Dan toont het scherm de koffiespecials en een overheerlijke punt appeltaart. Komt iemand ’s avonds om 20:00 uur? Dan staan de dinerspecials en dessertaanraders op de schermen.

Voordeel 2 – Animaties en decoratie

De schermen kunnen ook volledig worden aangepast aan de stijl van het restaurant. In dezelfde kleuren, in dezelfde sferen en met dezelfde logo’s en… animaties. Animaties maken een menuvoorstel of een actieschotel nog opvallender en levendiger. Het hoeven geen stilstaande beelden meer te zijn. Er is ook ruimte voor video’s en animaties. Een ware eyecatcher.

Voordeel 3 – Prijzen en schotels aanpassen

De menukaart van een horecagelegenheid verandert geregeld. Seizoensgroenten, hippe ingrediënten en kersverse gerechten spreken de gasten nu eenmaal aan. Het is eenvoudig om prijzen en schotels aan te passen. Veranderingen zijn binnen een tel doorgevoerd. Ook de volgorde van gerechten kan zo gerealiseerd worden.

Voordeel 4 – Goed leesbaar

Ook niet onbelangrijk. De schermen zijn goed leesbaar voor de eters. Ze kunnen in één oogopslag (eventueel zelfs vanaf een afstandje) het hele menu bekijken. Ook al is het misschien sfeervol donker in uw restaurant.

Voordeel 5 – Koppeling Social Media

We kunnen de menukaarten op uw scherm ook koppelen aan uw Social Media-kanalen. Zo kunnen mensen via Social Media referenties schrijven over maaltijden die ze gegeten hebben. Zijn dit goeie referenties? Dan kunnen ze gelijk via de narrowcastingschermen getoond worden. U kunt op uw schermen natuurlijk ook Social Media-gegevens zetten van uw onderneming, zodat eters getriggerd worden u te volgen.

Snackbar


Contact

Wilt u meer informatie over narrowcasting en wat narrowcasting voor uw organisatie kan betekenen, neem dan contact met ons op.

Chaboma Solutions B.V.
Handelsweg 9
1851 NX Heiloo
T: 088-9090400
F: 088-9090499
E: info@chaboma.nl
W. www.chaboma.nl

Onze medewerkers beantwoorden graag eventuele vragen die u nog heeft.

Referenties:

Advertenties

Over Chaboma

Chaboma Solutions De combinatie van een heldere visie, een ambitieus team en de vereiste expertise maakt Chaboma Solutions tot de aangewezen specialist in narrowcasting oplossingen.
Dit bericht werd geplaatst in Artikel en getagged met , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s